3 oct. 2009

Nota la Scrisoare deschisa pentru VOI

Ce stim cu totii, va reamintesc eu acum: un sistem totalitar cu tendinte globaliste ne vrea sclavi; toata clasa politica este compromisa, deci nu ei vor slabi latul de pe gatul nostru; tara este distrusa sistematic, sub influenta externa si cu ajutorul stralucit al maimuticilor politicianiste, deci vom fi sclavi pe o plantatie vraiste; istoria ne-a fost furata si suntem spalati pe creier de generatii intregi - sincer sa fiu, vad ca spalatul a inceput sa dea roade. Asadar, acestea sunt datele problemei. Avem trei variante: ignoram problema sau studiem datele problemei si cam atat, plecam de aici si nu mai este problema noastra sau rezolvam problema. De aceea am scris Scrisoare deschisa pentru VOI.
Poate si eu sunt prea nerabdator, sigur sunt rautacios, dar m-am saturat. Pentru ca ca vad ca mi-a cescut audienta in mod dramatic (eram ironic) dupa ce am indemnat la actiune, o sa fac cum face base, m-am razgandit. Nu mai dau eu o data sau o modalitate de rezolvare a problemei. Cine dracu' sunt io sa va zic ce sa faceti?
Totusi, va propun sa continuati sa maraiti de pe margine in timp ce astia fac ce vor cu voi. Nu cumva sa faceti ceva practic. Eu zic sa continuati sa faceti cronica comei Romaniei, e mai distractiv si nu implica nimic foarte periculos. Cineva, nu stim cine, pana la urma, va va salva, pentru ca voi nu puteti face singuri asta. E clar ca aveti nevoie de rusi si americani sa va scoata in strada ca-n '89. Cade tara pe noi, dar voi lipiti afise, calariti statui, scrieti, dati din cap aprobator la adresa criticilor sistemului, priviti pasivi sau abandonati corabia.
Eu, deocamdata, nu pot sa mai iau parte la frectia asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu