30 sept. 2009

Scrisoare deschisa pentru VOI

Inspirat de o anumita scrisoare deschisa, am zis sa scriu si eu una. Dar pentru VOI, desi nu sunteti presedinti. Care voi? Cei care au semnat petitiile impotriva supravegherii electronice, care ne va transforma pe toti in hamsteri intr-o cusca cu rotita. Cei care sunteti impotriva transformarii Romaniei in lagar experimental. De ce o scriu catre voi? Pentru ca voi ati citit, ati ascultat, ati inteles si ati actionat. Base nu va raspunde, dar sunt sanse destul de mari ca voi sa raspundeti, pentru ca deja ati raspuns, ati zis NU. Astia va asculta? NU. De ce nu va asculta? Pentru ca sunteti niste numere, niste cnp-uri, niste date personale inseriate pe niste liste. Adica ne-am conformat regulilor jocului , iar ei sunt arbitrii. Ne aliniem la politica stalinista - NU conteaza cine voteza, conteza cine numara sau, in cazul de fata, cine aproba. Cum pe astia care aproba, iar la alegeri numara, nu-i intereseaza, eu zic sa trecem peste ei. In primul rand, ajungem sa ne cunoastem mai indeaproape, mai personal. Cum facem asta? Ne intalnim toti, la o data stabilita, sa zicem 14 noiembrie 2009, orele 12, in Piata Revolutiei, din Bucuresti, plecam acasa pe la orele 19, la ce ore aveti trenu' sau microbuzu' sau cand vi se arata.... Acolo, o punem de un picnic campenesc, o iesire in natura, adica in jungla urbana capitalista. Cu aceasta ocazie, ma repet, interactionam si noi, sa ne vedem om cu persoana si, de asemenea, ne vor vedea si ei. Poate ne va vedea si o parte a mediei. Nu vom aparea in media? Nu-i bai, avem si noi camere, acem aparate foto, avem net, imprimante si glas. Dintr - un milion ne facem 2. 3 i-au votat pe saracii astia de parlamentari. NU contam? BA DA, contam. HAIDETI SA-I FACEM SA NE VADA. Suntem multi, foarte multi, care vor o Romanie Frumoasa, O Romanie care sa fie CASA NOASTRA.

Nu am nevoie de mesaje de aprobare sau dezaprobare pe blog. Blogul meu nu este deschis tuturor mesajelor, pentru ca m-am saturat de discutii in contradictoriu. Sunt fan Dan Puric: celor care sunteti impotriva, va zic MARSSHH!!!! Vreti sa veniti acolo, bine, nu vreti, tot bine. Eu o sa fiu in Piata Revolutiei, pe data de 14 noiembrie, orele douasprezece la ciotul de langa statuia lui Iuliu Maniu. De ce ciotul ala? pentru ca asta e Romania acum, un nenorocit de ciot. Imi place sa cred ca este un ciot uscat de vita de vie. Ala moare, dar de la radacina, intr-un an sau doi, dau lastari care o duc mai departe. Reinvie miraculos. NOTA

Semneaza: Arim, adica Manu Octavian - Eugeniu, Constanta, Romania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu