13 oct. 2009

Al Gore, vrajitorul de langa Oz si prietenii sai comunisti din Oz



Daca nu intrebi ce trebuie, in "patria democratiei" SUA sau, mai nou, USSA (Uniunea Sovietica a Statelor Americii), ti se taie microfonul. Daca spui ca tie iti place ca e mai cald, si chiar si ursilor polari le place asta, e nasol... Si nu cumva sa credem ca au fost perioade mai calde ca acum in istoria omenirii, ca daca ar fi asa, inseamna ca nu gazele cu efect de sera incalzesc in mod semnificativ pamantul, ci SOC! Soarele face asta. Nu de alta, dar Groenlanda vine din englezescul Greenland - adica pamant verde, asa cum l-au gasit vikingii. Si atunci, daca nu noi incalzim Pamantul, de ce sa platim taxele "verzi" care sunt si care vor veni? Nu e bine sa ne intrebam asta. Noi suntem prea bogati, si, dupa cum bine observa un coleg de transee, am putea sa ne oprim din goana si sa gandim - actiune foarte foarte periculoasa, asa ca va trebui sa fim taxati si pentru basinile proprii si personale. Asa ne trebuie daca mancam carne! Niste asasini ai stratului de ozon, asta suntem. Da, am vazut eu pe CNN. Iata




De asemenea tarile sarace vor fi si mai sarace, iar cele bogate, care impun norme ecologice primelor, nelasandu-le sa se dezvolte, vor polua linistite mai departe, amanand pe cat posibil implementarea tehnologiilor nepoluante, devenind si mai bogate.
Tarile bogate am zis? Ma scuzati. Am vrut sa zic mana de oameni care conduc planeta asta.


Greenland


Groenlanda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu