29 sept. 2009

Bataiosu e "roman verde" si in zilele de Pasti, episodul 2

In 24 de ore s-a razgandit... "Dupa anuntul privind sustinerea lui Basescu impotriva lui Oprescu sau Geoana, principalii lui contra-candidati, am invatat o lectie dura, inca una de cand am intrat in cursa asta murdara pentru alegerile prezidentiale, dar asta nu ma face sa dau inapoi, dimpotriva. Acum sunt mai hotarat decat niciodata, sa distrug sistemul asta ticalosit, care a adus in pragul dezastrului Romania.

Imi cer iertare sustinatorilor mei pe care i-a dezamagit anuntul meu de sustinere pentru Traian Basescu, de care sincer imi este mila pentru ca a ramas singur impotriva tuturor, dar si-a facut-o cu mana lui.

Eu merg mai departe!"

Fara comentarii, pentru ca cred ca i-am dat mult (sic) prea multa atentie deja.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu