21 sept. 2009

Mandria de a fi roman

Ma uit, in timp ce scriu, la antena 3. In direct sunt cinci exemple ale reusitei sistemului comunist si globalist. Amandoua ideologiile au urmarit si urmaresc desfiintarea oricarei urme de nationalism din fibra poporului roman si nu numai. De ce trebuie distrus nationalismul? Pai, este periculos, nucleul sufletului romanesc trebuie sa dispara, tara asta fiind prea mare si prea plina cu romani. Sclavii trebuie sa fie rasfirati si fara radacini, daca se poate, asa, niste oite disperate si zburatoare, dar nu prea sus.
Cei cinci baieti cu buletin romanesc, dar fara nicio treaba cu poporul romanesc, sunt: gadea, doi papagali de la zu, bendeac si mircea badea. Ce arunca ei pe post? Bendeac zice: pai de ce sa fiu patriot, daca tara asta nu mi-a dat nimic? Badea zice: de ce sa fiu nationalist, sa-mi fie drag un loc doar ca m-am nascut acolo? Cele doua gaini, care nu merita numite, le tin isonul, iar capdecopil-gadea este maestrul de ceremonii. Dintre toti, badea este singurul care mai articuleaza adevaruri, pe unde vorbeste. Oricum, le articuleaza in acelasi spirit ca si ceilalti enumerati mai sus: tara asta e de cacat si nu mai puteti face nimic, deci plecati de aici! Ca sa facem loc tiganilor si ungurilor, baieti? Ca alora le place aici, se pare. Toti au venit aici si nu au mai plecat. Dar noi trebuie sa eliberam locul. Hai, nu scuipam noi pe toti cei care au murit pentru tara asta de mii de ani si emigram sau facem harakiri? Citisem undeva ca ce n-au reusit cateva mii de ani de invazii, au reusit un pumn de comunisti scoliti la moscova. Cam asa e, scursurile comunismului, vechi si noi, or sa reuseasca, in ritmul asta, sa ingroape definitiv tara asta. Deocamdata, ei fac bani spunandu-va voua sa plecati si ca sunteti de 3 lei si ca nu aveti viitor. Luati un copil mic si bagati - i in cap, pana la 20 de ani, ca e un ordinar care nu are nimic bun nici in trecutul sau, nici in viitorul sau, vedeti ce iese. Iata un mesaj de pe blogul badist, ca exemplu:
Ionut Says:
O familie de viermi traia intr-un rahat. Micul vierme o intreaba pe mama lui:
- Mama, noi am putea trai intr-un mar ?
- Da, fiule, am putea trai intr-un mar.
- Mama, noi am putea trai intr-o banana ?
- Da, fiule, am putea trai intr-o banana.
- Atunci, mama, de ce traim intr-un rahat ?
- Pentru ca suntem patrioti si asta e tara noastra fiule…

E adevarat ca tara e in colaps, dar decat sa plecam sau sa stam resemnati, cum vor astia, nu iesim noi mai bine in strada, sa desfiintam toata clasa politica actuala si sa facem tara asta locuibila pentru romani? In ce stil facem asta? De la Ghandi pana la Che, avem o gama larga de variante. Precizez ca, atunci cand fac referire la clasa politica, ma refer si la piratul chiompaliu, zis base, care spurca discursul nationalist. Si pentru ca badea s-a mutat labiroul sau si mananca cacat globalist sau comunist (tot aia), mai departe, trebuie sa adaug ca sunt mandru ca sunt roman. Si da, sunt mandru ca si cum ar fi un merit al MEU, pentru ca prin mine curge sangele stramosilor MEI, din tara MEA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu