9 sept. 2009

Îndrăznim


“Ma misc intre Dumnezeu si Neamul din care fac parte, in afara de acesti termeni, nu vad nimic
semnificativ intre cer si pamant!”Petre Tutea (1901-1991)

“Cu puţină strategie, viaţa poate fi transfigurată.” Constantin Noica în Matehesis sau bucuriile simple

Acesta este spatiul nostru, al celor care avem simtul datoriei, al sacrificiului de sine, instruire si probitate profesionala, buna crestere si respect pentru cei din jur si pentru cei carora prin votul nostru le inlesnim accesul spre niveluri de decizie ridicate. INDRAZNIM sa credem ca ne aflam aici intr- un forum de dezbatere, in cadrul caruia noi toti avem dreptul si datoria morala de a sanctiona reaua intentie, indolenta, mitocania si prostia. E locul in care putem semnala impuritatile care ne intineaza spatiul vital.
Avem valori eclipsate de nulitati promovate contra cost. Umflam in pene orice tentativa de reusita, pana cand esueaza lamentabil, pentru ca apoi sa spunem impacati : “noi am facut tot ce am putut” sau “mai aveam putin si reuseam”. Tara noastra sta sub semnul incercarii si al falsitatii ce par sa ne impresoare din toate partile. E timpul ca noi cei care o consideram casa noastra, sa o ocrotim si sa o ferim de impuritati, apreciind valoarea reala.

Totul este sa INDRAZNIM!

Sursa: www.indraznim.ro

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru blog si initiativa! Dan

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, am simtit nevoia sa spun intr-un cadru public ceea ce aflasem despre trecutul nostru si, de asemenea, ceea ce cred eu despre situatia actuala Romaniei. Nu de alta, dar daca as fi tacut, m-as fi simtit vinovat, in continuare, si eu, de starea in care a ajuns tara noastra. Iar pentru cei care cred ca e prea tarziu si ca nu se poate face nimic, nu pot decat sa va spun sloganul meu preferat: nu se poate sa nu se poata.

    RăspundețiȘtergere