24 feb. 2012

DRAGOBETE - ROMANIA - ARMONIA

 
 
M-am trezit de dimineata cu o stare de bucurie si lumina, de fericire si plinatate sufleteasca. Voua, fratii mei romani, doresc sa va transmit ce mi s-a spus si mie in vis: ma aflam intr-un spatiu care era doar lumina galben-aurie in care cineva imi vorbea. Imi spunea sa citesc cu atentie numele tarii noastre pentru ca este numele ARMONIEI, sa impart in silabe numele si sa reasez literele: 
                       RO - MA - NIA
                       AR - MO - NIA
Mai spunea ca numele tarii noastre a fost ales de sus tocmai pentru a exprima energiile ARMONIEI! 
Pamantul si structura energetica a tarii noastre sunt impregnate cu energiile divine ale armoniei sau, cu alte cuvinte, aici se afla izvorul ARMONIEI pentru intreg pamantul! Noi, romanii si toti cei ce locuiesc pe pamantul acestei tari, sa fim constienti de aceasta si sa ne conectam cat mai des posibil la aceste energii chiar si prin simplul fapt de a ne gandi la ele, sa le chemam mereu atat in viata noastra, cat si pentru intreaga tara. Acest lucru face mai usoara si mai rapida reinstaurarea ARMONIEI pe acest pamant.
 
CHEM ARMONIA IN VIATA MEA! SUNT ARMONIA! 
CHEM ARMONIA IN ROMANIA! ROMANIA ESTE ARMONIE !
 
Va imbratisez pe toti in IUBIRE si ARMONIE!
 
Sa fim binecuvantati cu totii si sa traim in ARMONIE pe pamantul ARMONIEI! 
 
 
 
 
 
 
Multumesc Doamnei Maria Talpa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu