8 iun. 2012

Nota explicativa

Tuturor celor care sunt alaturi de mine imi cer scuze pe aceasta cale pentru ca am disparut din vietile lor, indiferent cat de direct sau indirect eram prezent acolo. Stateam sa ma gandesc atunci cand am inceput acest drum de lupta pentru neamul meu la ce au patit cei care au vrut binele acestui popor si la pretul pe care l-au platit. Cu toate ca stiam la ce ma expun, am decis sa trezesc cat mai multa lume si sa strang un nucleu de oameni pentru a merge impreuna pe un drum de recapatare a demnitatii noastre si a sperantei intr-o zi de maine mai buna pentru noi toti de pe aceste pamanturi binecuvantate. La mine a venit factura pentru lupta mea, iar in acest context nu am mai putut psihic si fizic sa lupt si pe frontul asta pentru moment. Dar va promit ca atunci cand Dumnezeu va decide sa imi dea inapoi forta de a lupta intr-un mod deschis, eu voi reveni. Le multumesc tuturor prietenilor, asa-zisilor prieteni si dusmanilor mei ca ma fac un om mai bun cu fiecare zi care trece. Octavian-Eugeniu Manu, Arim Fondator Frontul de Eliberare a Daciei Presedinte Asociatia Romania-Dacia Casa Noastra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu