24 ian. 2012

Eu am jurat credinţă ţării, nu unui guvern !


“Am venit aici din acelaşi motiv pentru care oamenii sunt aici. Raed Arafat este pentru mine un erou. (…) Colegii mei nu au curaj să vorbească. Au familii, copii şi credite în bănci. Eu am depus jurământul în faţa cetăţenilor, nu în faţa actualei puteri. Eu îmi asum răspunderea pentru ceea ce fac acum!” a declarat tânărul locotenent Alexandru Gheorghe.

“Am venit cu trenul si m-am hotarat in urma a ceea ce se intampla in toata tara. Ceea ce fac eu nu e un protest, e o luare de atitudine. Vreau sa arat ca mai exista patrioti care sunt dispusi sa riste totul pentru tara. Ce risc? Asta se va vedea din momentul in care voi primi urmatoarele ordine. Ei sunt in continuare sefii mei directi, atata timp cand nu primesc alte dispozitii. Din acel moment nu voi mai fi ofiter. Am considerat ca ecoul ce lmai mare al gestului meu va fi de aici, din Bucresti.

Mi-am luat masuri de siguranta daca se va incerca denigrarea mea profesionala. Deocamdata nu m-a contactat nimeni. Eu nu consider ca am dezertat. Maine dimineata voi fi la munca, la ora 8, ca de obicei. Aveam voie sa merg pana la Sibiu. Faptul ca am mers pana la Bucuresti imi asum. Sunt total apolitic, nu m-a trimis nimeni decat constiinta mea de om, de crestin, am participat la un miting spontan, care se desfasoara de 10 zile incoace in toata Romania”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu