30 mai 2010

N-am venit să aduc pace, ci sabie

Iata un citat de actualitate si care trebuie aplicat: “Atunci mai cu seamă este pace, cînd se taie ce este bolnav, cînd e îndepărtat ceea ce dă naştere la răzvrătire” (Sf. Ioan Gura de Aur)

Evanghelia dupa Matei 10, 32-35; 37-38; 19, 27-30:

"Oricine va mărturisi pentru Mine înaintea oamenilor, mărturisi-voi şi Eu pentru el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri. Iar de cel ce se va lepăda de Mine înaintea oamenilor şi Eu Mă voi lepăda de el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri.

Nu socotiţi că am venit să aduc pace pe pământ; n-am venit să aduc pace, ci sabie. Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa, pe noră de soacra sa.

Cel ce iubeşte pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; cel ce iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine. Şi cel ce nu-şi ia crucea şi nu-Mi urmează Mie nu este vrednic de Mine".

Nu sunt cuvintele mele, dar cred ca la acest moment ,,SABIA" este ceea ce ne trebuie.

Ştefan Gheorghe

La acest mesaj de la Ştefan, eu adaug: "Cine îşi va păstra viaţa, o va pierde; şi cine îşi va pierde viaţa, pentru Mine, o va câştiga.", Evanghelia după Matei, 10, 39.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu